Hodnocení obchodu

4,9 682 hodnocení
5
647x
4
17x
3
3x
2
2x
1
13x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 9.4.2022
+ Profesionální přístup, příjemné jednání, rychlost vyřízení objednávky

Avatar autora (Administrátor)
:) mockrát děkujeme, pane Karle, že jste si našel prostor a poskytl nejen nám, ale i všem případným dalším zákazníkům, zpětné hodnocení k nákupu u nás. Věříme, že i dnešní druhá dodávka komod potěší a Vaše ložnice tak bude kompletně zařízená a připravena k užívání. Ještě jednou děkujeme za zaslané fotografie postele Vally, která Vaší ložnici doslova sluší .) Spousty pohodových dní přejeme a pokud by byl prostor pro dodání jakéhokoliv jiného zboží, budeme velmi rádi, když se na nás s důvěrou zase obrátíte. Děkujeme. S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 8.4.2022
Rychlé odeslání po uskutečnění objednávky. Výhodná cena při koupi více kusů.
Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme paní Aleno za Vaše hodnocení nákupu u nás. Jsme za celý tým naší firmy rádi, že je přístup k objednávkám a jejich rychlost vyřízení zákazníky vnímán kladně. V případě, že budete kdykoliv v budoucnu cokoliv potřebovat, budeme velmi rádi, když se na nás s důvěrou opět obrátíte. S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 5.4.2022
+ Rychlost

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý večer, pane Zdeňku, děkujeme za pochvalu :) jsme rádi, když nám chodí objednávky na zboží skladem :), které můžeme dle času objednání odeslat ten den, popř. hned následující pracovní den. Přejeme, ať sedací polštář Maxicool seat dobře a ke spokojenosti slouží a budeme se těšit na případný další nákup u nás :) S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 1.4.2022
vše OK, bleskové dodání
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme i Vám, paní Zdeňko, že jste si udělala prostor, abyste nám dala zpětnou vazbu k dodanému zboží. Jsme velmi rádi, že vyřízení objednávky proběhlo dle Vašich představ a že jste s dodaným ubrusem spokojeni. Přejeme, ať ubrus dělá radost dlouhá léta :) S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 31.3.2022
obchod s objednávkou nepracuje, celých 60 dní nedává o sobě vědět, odpovídá pouze na otázky v mailu.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den paní Rybníčková, Vaše recenze nás upřímně mrzí, protože posíláte hodnocení k číslu objednávky, kterou jste stejně jako druhou objednávku stornovala (zaslány 15:49 a 16:50 a to 12.2.2022), protože jste si spletla typy polic, atd., což jste nám napsala, my Vám odpověděli a objednávky ručně stornovali. Za další týden jste si poslala další objednávku a to 18.2.2022, která je do dnešního dne platná. Na každou objednávku chodí automatický email, pokud si zákazník nezadá špatně emailovou adresu (což se v případě příchozí zprávy, že email nelze doručit, snažíme obratem min.telefonicky řešit) a poté další písemné potvrzení od některého z kolegů, který objednávku zpracuje, zadá ji u daného výrobce do výroby, atd.. Jestli Vám email přišel do spamových emailů, to bohužel ovlivnit nemůžeme a není v naší moci, abychom se ptali zákazníků, zda potvrzení objednávky evidují, což ve Vašem případě jsou min. 2 emaily po doručení objednávky. Nastavení antiv. programů bohužel u klientů také neovlivníme. Dne 21. 02. 2022 v čase 09:02 Vám bylo kolegyní Kamilou písemně odesláno, že se bude police 6-8 týdnů vyrábět. Není v našich silách, pokud se u výrobce cokoliv termínově nezmění, abychom Vám po 5 týdnech, kdy jste se nám ozvala a dotazujete se na dodání police (a že jsem Vám objednávku nepotvrdili), psali všech zákazníkům emaily, že bude jejich objednávka ještě 2-3 týdny ve výrobě. Termíny, které uvádí výrobci a které máme pod objednávkami uvedeny vždy průběžně s výrobci komunikujeme, abychom věděli, kdy a do jakého závozu zboží tu danou zakázku přiřadit. Pokud by zboží přišlo dříve, tak jeho expedici z naší strany určitě nezdržujeme a expedujeme co nejdříve to je jen možné. Mrzí nás to, ale opravdu není možné, abychom se dotazovali zákazníků, zda a jak mají nastaveny své emailové schránky/počítače/tablety, aj., protože potvrzení objednávek zákazníkům chodí. Pokud se velmi výjimečně stane, že potvrzující email klienti neevidují, tak napíší nebo zavolají a to pár dní po objednání a email vždy ve svých schránkách najdou. Celkem máme i se storny objednávek s Vámi vyměněno 12 emailů a to do konce výrobního termínu zbývají ještě 2 týdny. Věříme, že po dodání police bude s jejím zpracováním a podobou spokojená a bude Vám sloužit k max. spokojenosti dlouhé roky. Za tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 30.3.2022
+ Rychlost dodání. Dobrá komunikace.

Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme pane Petře, že jste nejen nám dal vědět, že jste byl s nákupem na našich stránkách www.klik-nabytek.cz spokojen :) S pozdravem a přáním pohodového víkendu za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 26.3.2022
+ Zboží přišlo v termínu nepoškozené v dobrém stavu jsem spokojena

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý večer, paní Jano, děkujeme, že jste nám dala touto cestou vědět, že jste s kvalitou české laminované postele Pluto a matrací spokojeni. Přejeme "majiteli postele" klidné a pohodové spaní a pokud byste v budoucnu potřebovali do Vaší domácnosti cokoliv dalšího s čím bychom Vám mohli pomoci, budeme velmi rádi, když se na nás s důvěrou opět obrátíte. Děkujeme. S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 21.3.2022
+ perfektní, velmi rychlý

Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme, paní Dagmar, jsme velmi rádi, že jste byli s vyřízením své objednávky u nás spokojeni a věříme, že dodané zboží pomohlo uvést postel/sedačku do původní podoby a zase se dobře spí nebo leží. Budeme se těšit na případný další nákup u nás :) S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 21.3.2022
+ Kvalitní výrobky za velmi rozumnou cenu
+ Více sad od jedno výrobků napr:ubrus chnapky utěrky a zasteru
+ Výhoda je v barvách
+ Nevýhoda více souvisejících vyrobku v jedné sade
+ Rychle dodání
+ Chtělo by to zásilková výdejní miste

Obchod je velmi kreativní a velmi rychle dodání výběr je sice malinko omezený chtělo by to více druhů v jedné sadě kupříkladu štěně krásně utěrky chnapky ubrusy a zasteru v jednom stylu
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý večer, paní Anno, :) děkujeme za Vaši zpětnou zprávu, která nás svým obsahem potěšila a to i jménem výrobce/dodavatele objednaného zboží. Bohužel né vždy je v nabídce od jednoho typu zboží vše co by si zákazník mohl přát, aby potěšil nejen sebe, ale případně i někoho další. Nabízet můžeme jen to, co je nám výrobce schopen vyrobit a dodat - nabídka sortimentu se během roku obměňuje a to i sezónním zbožím (Velikonoce, Vánoce, Valentýn). Snad Vás v budoucnu oslovíme i dalším zbožím :), které si u nás s důvěrou objednáte. Za tým klik-nabytek.cz děkuje Pavlína
Avatar autora | 21.3.2022
+ výborná a rychlá komunikace
+ ochota vyhovět individuálnímu přání zákazníka
+ rychlost

nevím
Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme, paní Miroslavo, jsme velmi rádi, že jste s nákupem u nás spokojena. Pokud to jen trochu jde, snažíme se vyjít vstříc a jsme velmi rádi, že je to i zpětně dobře hodnoceno. Pohodové a klidné dny přeje za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 20.3.2022
Dobrá spolupráce
Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme, paní Věro.
Avatar autora | 19.3.2022
+ Ochota a zájem o zákazníka

Avatar autora | 19.3.2022
+ Rychlost
+ Cena

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý večer, paní Jiřko, děkujeme za zpětnou pochvalu :) po nákupu zboží v našem eshopu. S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 18.3.2022
Nejhorší eshop všech dob. Zboží jsem objednávala koncem prosince roku 2021, slíbená doba dodání byla 3-4 týdny. Zboží došlo dnes tzn. 18.3.2022. Co se týče komunikace s eshopem, naprostá hrůza, veškeré emaily jsem musela iniciovat sama, vždy v odpovědi slíbili, že pokud se něco změní, ozvou se. Toto se nikdy nestalo. Při telefonických rozhovorech výsměch a arogantní chování. Stále nechápu, jak eshop může nabízet zboží, které nemají fyzicky na skladě a nekomunikovat s výrobcem, který dané nabízené zboží dodává, toto mi přijde jako jedna velká záhada.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, paní Tačová, už několik dní za celou naši firmu přemýšlím, jak nejméně emocionálně odpovědět na to, co ve své recenzi uvádíte, protože se velmi těžko zapomíná min. na Váš výstup vůči kolegyni, která přišla do kanceláře, usmívá se nad tím co ji říkal zákazník, kterého obsluhovala, mezitím co nám říkala čemu se smáli volala na zmeškané hovory, Vy ji zavoláte potom, co jste položila telefon po dlouhém hovoru s kolegou a ona, než se stihne nadechnout, tak se předtím pousmála a Vy, aniž byste se představila nebo ji nechala říci „dobrý den“ jste po ní začala doslova řvát, že se Vám vysmívá a co je to za arogantní chování a že na ní pošlete kontrolu z ČOI a za co, paní Tačová, že má člověk díky lidem kolem sebe dobrou náladu a že není celý den „naštvaný“ na celý svět kolem?... Nestihla ani promluvit, natož aby věděla kdo volá a co potřebuje a to Vás vytočilo natolik, že nenecháte člověka ani říct, proč se dle Vás pousmál?! Kdyby kolem ní nestálo 5 lidí, kteří doslova ztuhli, protože to co jste paní Tačová dokázala říct, v podstatě řvát do telefonu, to si opravdu dovolí málokdo! Když opomenu, že mě jediné, jste se před 14ti dny za svoje slovní útoky, naprosto zbytečné vyhrožování a výlevy omluvila a to Vám upřímně řeknu, že jsem po těch 10-15 min. Vašeho "řvaní" neměla už chuť Vám vůbec telefon zvedat, protože takto s námi nikdo nikdy nemluvil! Telefony i psaný text snese hodně, ale vše má své meze a nevidím důvod, abyste komukoliv z nás říkala věci, které dokážete říct a ještě tu uváděla "naprosto zkreslené výjevy". Vaši omluvu jsem přijala, ale v podstatě potom, co jste i říkala kolegovi do telefonu, a jak jste překroutila moje emaily, které jsou jednoznačné a nebylo v nich nic, co bychom nedodrželi a že nechápete, že když pro urychlení dodání domluvíme s výrobou, že Vám stůl vyexpedují přepravní společností v pátek hned po dokončení z výroby, tak Vám stůl nikdo ten den nedodá a vy z toho vytvoří sérii lží a řvaní a vyhrožování! Lituju toho, že jsme s výrobou cokoliv x-krát řešili, pokoušeli se vyjednat urychlení a také expresní dodání! Neznám přepravní společnost, která vezme balík u odesílatele a hned přes celou republiku jede s balíkem k zákazníkovi. Vždy se balíky svezou do depa daného přepravce, roztřídí a následně plánuje jejich dodaní v té dané lokalitě a že po pátku je víkend, tak to se omlouváme, ale tyto dny z kalendáře vyškrtnout neumíme. Kdyby stůl vezla výroba k nám, tak bychom Vám jej dodávali min. o x dní déle, protože zboží k nám výroba vozí cca do poloviny týdne a i my pečlivě plánujeme závozy zboží do jednotlivých částí republiky, takže ani my bychom stůl nevezli teď hned. Paní Tačová, máme s Vámi vyměněných 15 emailů a to i ty, kde nám děkujete za vstřícnost a ochotu a potom toto?! Sama jste v lednu uvedla, že pokud se něco na domluveném termínu výroby stolu do poloviny března něco změní, že se máme ozvat, ale nic se nezměnilo, výroba měla stůl vyroben do poloviny března tak, jak avizovala v lednu a jak slíbila a následně jsme Vám jej měli v nejbližším závozu vést! Tak proč uvádíte, že s Vámi nikdo nekomunikoval? Většinu nábytku musí někdo vyrobit a málokterá výroba drží laminovaný nábytek např. ve 13ti dekorech skladem, takže vždy se zboží vyrábí a následně dodává na adresu zákazníka a komunikace s výrobami je věřte nebo nevěřte každodenní chléb a to i včetně připomínání se, že jsme nedostali odpovědět nebo je odpověď neurčitá, popř. žádosti, když se cokoliv na slíbeném změní, abychom dostávali včas informace a mohli tak informovat ty, kterých se to týká a to jsou zákazníci. Moje chyba byla, že jsem ve svém volnu mezi Vánočními svátky a koncem roku šla do práce (ač jsme měli všude uvedeno, že je do konce roku zavřeno a že budeme zakázky řešit po inventuře v Novém roce), abych zpracovala objednávky zákazníků, kterých se během svátků nahromadila velká spousta a min. jsem se pokusila odeslat co nejvíce objednávek náhradních dílů na rošty, aby si měli zákazníci prostor opravit své postele a začínali rok s funkční a kompletní postelí. Objednávky jsem zpracovávala tak, jak je zpracovávají kolegyně celý rok a věřte, že kdyby mě jen ve snu napadlo, že stůl, který měl výrobce v ten daný den v dekoru olše skladem a skladem není, tak bych Vám na Vaši objednávku neuvedla termín 3-4 týdny místo 8-12 týdnů, jak má nastaven výrobce a který jsme u výrobku také uváděli. To, že při inventuře v lednu výroba zjistila, že stůl není, tak jsme řešili, aby po rozplánování chodu firmy na další týdny upřesnili, kdy budou tento stůl vyrábět a mezitím jste se ozvala, takže jsme Vás o této skutečnosti informovali, Vy jste souhlasila, že na stůl počkáte, ohledně termínu výroby (né dodání) jste byla informována a vše bylo v pořádku. To, že nyní tvrdíte opak, to nás upřímně mrzí a budeme velmi rádi, až na to, co jste nám dokázala říct a co tu píšete všem i nezúčastněným stranám zapomeneme. Jen poslední co nás mrzí, že Vám kolega v Pá 18.3., kdy jsme věděli, že máte stůl dodán, zavolal, aby se zeptal, zda je vše v pořádku a jste spokojeni, tak jste ho odbyla, že nemáte čas se s ním bavit a telefon jste mu položila. Nevím co více jsme pro Vás mohli udělat. Kdybychom nezavolali, bylo by to špatně, zavolali jsme a bylo to také špatně. Jen Vám přejeme a to upřímně, aby se k Vám lidi ve Vašem okolí nebo Vaši zákazníci nechovali tak, jak jste se chovala Vy k nám. S pozdravem za celý kolektiv Pavlína Černá
Avatar autora | 17.3.2022
+ Rychlost vyřízení objednávky a rychlost dodání zboží

Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme pane Patriku za Vaši pochvalu, jsme rádi, že je naše snaha kladně hodnocena :) Budeme se případně těšit na další nákup u nás. S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 15.3.2022
+ nákup bez problémů
- Nelze platit kartou, pouze převodem
- Ty ceny... ale ono je to leckde ještě horší

Kupoval jsem náhradní lamely do roštů, a to je pomalu levnější si koupit nový rošt. Za ty prachy by ty kusy dřeva a plastu měli být přinejmenším pozlacený.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den pane Petře, děkujeme i Vám za zpětné hodnocení a Váš názor k nákupu náhradních dílů k roštům. Nákup zákazníkům co se počtu kusů x cena x případně nové zboží nerozmlouváme - je to na zvážení každého kupujícího, zda není při výměně větší části roštu "výhodnější", pořídit si zcela nový a funkční rošt. Za cenu, kterou jste za díly zaplatil, si rošt s bukovými lamelami určitě nepořídíte, neboť se tyto lamely dávají jen do cenově výrazně dražších roštů. Pokud byste zvolil březové lamely s nižší nosností, byla by cena lamel samozřejmě znatelně nižší, ale tím i samotná nosnost lamel. Nové březové rošty se dají koupit cca od 1.300,- Kč/ks. Platba kartou není bohužel na nynějším eshopu možná, bude zavedena na novém eshopu, který připravujeme, takže věříme, že i tato služba bude brzy v nabídce a vyjdeme vstříc všem, kteří rádi platí tímto způsobem úhrady. S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 9.3.2022
+ Velmi rychlé vyřízení objednávky a dodání. Vyžší kvalita plastových náhradních dílů na lamelové postele.

Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme pane Ludvíku za Vaši pochvalu, ráda kolegyním a kolegům vyřídím :) budou jistě rádi, že je náš přístup k objednávkám pozitivně hodnocen .) Pokud bude třeba i v budoucnu, budeme velmi rádi, když se k nám s nákupem opět vrátíte. Za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 4.3.2022
+ OK

Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme
Avatar autora | 3.3.2022
+ Rychlost, ochota, profi přístup

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý večer, pane Jiří, děkujeme za Vaše zpětné hodnocení a pozitivní slova, za která jsme vděční a vážíme si jich. Pokud budeme moci, budeme i v budoucnu rádi nápomocni při nákupu jakéhokoliv jiného zboží :) Za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 1.3.2022
Nakupovala jsem poprvé.
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme, paní Aleno, troufale napíšeme k Vaší poznámce v recenzi, že "snad né naposledy" :) ..budeme velmi rádi, když se na nás obrátíte kdykoliv v budoucnu a budeme Vám moci dodat i jakékoliv jiné zboží, kterým Vám nebo někomu z Vašich blízkých uděláme radost. Za Tým klik-nabytek.cz přejeme nejen pohodový víkend Pavlína
×

Splátková kalkulačka ESSOX