Hodnocení obchodu
Rychlé doručení,skvělá komunikace,výrobek podle popisu.
rychlé jednání
Rychlé vyřízení objednávky, přišla mě za tři dny.Rozmer také v pořádku.
Velice slušné jednání, spolehlivost, ochota .
Objednáno, za 2 dny dodáno. Perfektní a spokojenost.
Polštář byl nejlevnější na trhu a přitom v dobré kvalitě.
Celkově spokojenost, pouze chyběly nějaké šroubky.
Velmi vkusný kousek, pro polštářky gobelín perfektní.
Nábytek se nedal sestavit, byly dodány krátké dna šuplíků, věc jsem oznámil obchodu. Poslali po týdnu jedno dno, přesto že bylo potřeba 4 ks. Znovu jsem volal, slíbili okamžitou nápravu. Když se týden nic nedělo, zavolal jsem potřetí atd.atd. celkem jsem čekal s rozdělaným nábytkem 3 týdny
(Administrátor)
Dobrý den, pane Václave,
omlouváme se, ale my do balíků od výroby "nevstupujeme" a zboží dodáváme přesně tak, jak nám je doručeno a i reklamovaná sololitová dna Vám odesílala přímo výroba, takže jsme neměli možnost zkontrolovat obsah balíku, který Vám byl po pár dnech od reklamace výrobou zaslán. Pokud došlo při výrobě k chybě, což se bohužel vlivem lidského faktoru a shonu před Vánoci mohlo a může stát a není to u tohoto výrobce zvykem, spíše naopak, tak se snažíme vždy vykomunikovat co nejrychlejší vyřízení reklamace. Každopádně má každý výrobce bez rozdílu na vyřízení reklamací lhůtu 30 dní a tento termín výrobce určitě dodržel.
Chod výroby se řídí jinými faktory, než množství telefonátů od zákazníka k nám nebo od nás směrem do kanceláří výrobce a pokud nám je slíbeno, že se budou reklamací zabývat hned, jak to jen bude možné, musíme čekat a nejde diktovat, aby to bylo "teď hned", ač chápeme, že je nepříjemné mít doma rozmontovanou skříňku.
Celá záležitost nás mrzí, ale vyřizovat reklamace "obratem" do pár hodin není možné a neznáme žádného výrobce, který by do 2-3 dní expedoval chybějící/poškozené díly, pokud je nutné je vyrobit nebo strojově upravit.
Za tým klik-nabytek.cz
Pavlína
Jsem spokojená s nákupem.