Hodnocení obchodu
Obchod spolupracuje se špatným dodavatelem.To vědět dříve, nic bych neobjednával.
(Administrátor)
Dobrý den, pane Šedivý,
omlouváme se, ale výrobce dodává vždy tak, jak je dáno a bohužel během měsíce srpna, kdy došlo k nadměrnému nárůstu objednávek, byla výrobce posunuta doba dodání zboží na 4-6 týdnů. Vaši poličku VIKI v dekoru olše jsme dodávali do 6ti týdnů od objednání. Bohužel, ač se jedná o položku "malou" a to s ohledem k objednávkám postelí, skříní, aj. kousků a sestav nábytku, postupuje výrobce vždy v pořadí, ve kterém byly objednávky zaslány, takže jejich pořadí při výrobě nemění. Bohužel termín dodání 2-4 týdny je poslední rok u většiny výrobců naprosto nereálný, takže termín 4-6 týdnů je pro nás velmi "luxusním termínem" dodání, který navíc tento výrobce opravdu dodržuje a nestává se, že bychom měli problém s tím, že je zboží dodáno za dalších x týdnů nebo měsíců, takže bych se touto cestou ráda ohradila, ale o "špatného dodavatele" se určitě nejedná.
I tak věříme, že po 14ti denní prodlené oproti původně avizovanému termínu dodání jste s poličkou spokojený a dobře slouží svému účelu.
Za tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Děkujeme mockrát za Vámi vyplněné a zaslané hodnocení naší práci. Děkujeme. Budeme se těšit na Váš další nákup v našem obchodě.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Pavlína
Maximální spokojenost.
(Administrátor)
:) také mockrát děkujeme, pane Jozefe, za Vaši zpětnou reakci na nákup náhradních lamel do roštů. Budeme rádi, když se na nás s důvěrou zase brzy obrátíte, popř. nás doporučíte svým známým. Děkujeme.
Hezké pondělní odpoledne přejeme.
S pozdravem za tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Dobrý den paní Evo,
i Vám chceme poděkovat, že jste si našla čas a poslala zpětné hodnocení nákupu pouzder k lamelovým roštům v našem obchodě. :) jsme rádi, že jste byla spokojená, tím jsme spokojeni i my :)
Pokud budeme moci v budoucnu s čímkoliv dalším pomoci, prosím, ozvěte se nám. Děkujeme.
S pozdravem za tým klik-nabytek.cz
Pavlína
Profesionální přístup.
(Administrátor)
Děkujeme za zpětnou zprávu a hodnocení i Vám paní Miroslavo,.
Věříme, že dodané prodloužené rošty slouží k Vaší maximální spokojenosti a přispěly i k lepšímu pocitu při ležení na matracích. Přejeme příjemné ležení a spaní.
Za tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Mockrát děkujeme, paní Lenko .) jsme rádi, že jste spokojená. Tím i my.
Hezký víkend přejeme za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Mockrát děkujeme i Vám, pane Jiří za zpětnou odezvu na naši práci. Kdykoliv byste v budoucnu cokoliv potřeboval a bude se to týkat nábytku, matrací, roštů, sedaček, křesel, atd., budeme velmi rádi, když se na nás s důvěrou zase obrátíte.
Hezký víkend přejeme za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
Spokojenost
(Administrátor)
Pane Jiří, děkujeme :) i za následnou objednávku 21209761, kterou jste u nás učinil 17.8.2021. Jsme rádi, když se k nám zákazníci vrací a my můžeme s naším sortimentem a službami vyjít vstříc.
Hezký den přejeme.
P.
Příjemná komunikace, pohoda.
(Administrátor)
Dobrý den, pane Martine,
i Vám mockrát děkujeme za Váš čas, který jste věnoval recenzi. Velmi si Vaší zpětné vazby vážíme a jsme rádi, že jste byli s námi spokojeni :) a pokud je sebemenší důvod se alespoň trochu zasmát a odcházet s úsměvem na tváři, je to to nejmenší :) s čím se rádi loučíme.
Přejeme, ať se na matraci, kterou jste si u nás vybrali pohodlně spí a zase se u nás v případě potřeby brzy zastavíte.
Budeme se těšit.
Hezký víkend přejeme za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Dobrý den, pane Karle,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu po nákupu náhradních lamel do roštů. Pokud by Vám ve stávajícím lamelovém roštu (aniž bychom Vám to přáli) cokoliv dosloužilo, budeme rádi, když se na nás s důvěrou zase obrátíte.
Pohodlné spaní přejeme.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
.) děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, pane Jardo. Pokud to čas objednání x podmínky expedice dopravce dovolí, expedujeme zboží v den objednání, popř. následující den. Jsme rádi, že jste naši snahu ocenil.
Hezký den přejeme za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
Obchod uvádí ze je zboží skladem bohužel přijde zpráva,ze zboží bude tak do 14dnu
(Administrátor)
Dobrý den, paní Knapová,
omlouvám se, ale Vaše reakce nás velmi mrzí. Konferenční stolek jste si objednala v pondělí 2.8., kdy vyřizujeme všechny víkendové objednávky, tzn. objednávky, které přišly časově a termínově před Vaší objednávkou a již během dopoledne jsme stolek rezervovali na objednávku ze So 31.7. pro zákazníka z Jižních Čech. Skladem jsme tak na prodejně měli už pouze dekor Přírodní a Olše, jak uvádíme v poznámce u konf. stolku K07. Proto jsem Vám při zpracování objednávky osobně hned psala, že naštěstí mají tento stolek u výrobce v hnědém dekoru skladem, takže jej budeme mít na prodejnu dodán nejpozději 10.8. a poté jej budeme schopni expedovat na Vaši adresu. Přiznám se, že nevím, jak rychleji je možné vyjít zákazníkovi vstříc a vykrýt jeho objednávku, než tak, jak jsme se snažili my. Skladem nemůžeme držet 10tky kusů od každého zboží, takže vždy se může stát, že několik stejných objednávek nebudeme schopni vykrýt hned. Závoz Vašeho stolku máme naplánován na tento čtvrtek.
Od loňského roku se řada výrobců potýkala s kapacitními problémy díky nedostatku zaměstnanců ve výrobě x karantény nebo z nedostatku materiálu potřebného k výrobě, takže řadu zboží bylo možné výrobně vykrýt i po 2-3 měs. od objednání a zákazníci na zboží v 99% počkali a byli za něho rádi. Díky široké škále odstínů a potahových látek není možné mít většinu zboží skladem, takže o to víc nás mrzí, že jsme se rozhodli a na sklad naskladnili x položek, abychom nejčastěji prodávané stolky mohli expedovat do 10ti dní od objednání, popř. dle závozových plánů dříve, jak uvádíme v našich obchodních podmínkách a i tak je to viditelně málo :/.
Opravdu se přiznám, že nás Vaše hodnocení velmi mrzí, protože si nemyslím, že jsme udělali něco tak závažného, čímž bychom si tuto reakci zasloužili.
S pozdravem a přáním hezkého týdne za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Dobrý den, paní Evo,
i Vám děkujeme za zpětné hodnocení naší práce, kterého si velmi vážíme. Pokud to jen trochu jde a povaha zboží to dovoluje, expedujeme nejen křesla a podnožky velmi rychle a to i prostřednictvím ČP nebo DPD, pokud zrovna v naplánovaných rozvozových plánech nejedeme Vaším směrem. Přejeme příjemné a odpočinkové chvíle strávené nejen v dodaném křesle Aly a podnožce Aly.
Hezký víkend přeje za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Dobrý den, paní Pavlo,
děkujeme za Vaše hodnocení naší práce...jsme rádi, že jste byla spokojená.
Hezký a pohodový víkend přejeme.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
zboží nedorazilo, špatná komunikace, nezájem cokoliv řeši nebo informovat, iniciativa musela být vždy z mojí strany
(Administrátor)
Dobrý den, pane Zdeňku,
dlouze jsem za náš tým přemýšlela, jak na Vaše recenze na všech dostupných portálech reagovat... Nemá význam rozebírat, jak se během letních měsíců ve všech firmách střídají zaměstnanci na dovolených, jak někoho na dané pozici, se kterým celoročně komunikujete, zastupují jeho kolegové a to často i z jiného oddělení, kteří Vám nejsou za výrobu schopni dát přesné informace a telefonujete a píšete si s nimi x emailů, aby předchozí email s informací "v tomto závozu postel není", doplnili přesným termínem, protože toto předpokládáme, že nebyla informace, kterou byste chtěl obdržet. Bohužel během léta po extrémním navýšení objednávek výrobce změnil ze dne na den termíny dodávání ze 2-4 týdnů na 4-8 týdnů a věřte, že jsme hned, jak jsme se toto dozvěděli, dávali všech zákazníkům vědět, ač jsme tuto informaci získali až po urgenci Vaší zakázky, protože do té doby probíhalo dodání od výrobce tak, jak bylo vždy potvrzeno. Mrzí nás, že si myslíte, že jsme "nic nedělali", ale není v našich silách vydupat si vždy dodržení termínu dodání, pokud nám výrobce oznámí, že prostě není schopen termín dodržet, ale tyto informace potřebujeme mít. Každá firma a výroba funguje jinak a my se musíme všem těmto "postupům" přizpůsobit i při naší práci.
Chápeme, že jste se po 3 týdnech od objednání dotazoval, kdy postel bude dodána a že je chyba kolegyně, když nedostávala po urgencích přesné údaje, aby Vás i ona před svou 1,5 týdenní dovolenou informovala, že od výrobce nemá stále přesné termínové upřesnění dovozu postele a že vše řešíme a urgujeme.
Tak i tak věříme, že jste s postelí spokojeni a že splnila Vaše očekávání.
Za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
Fšechno klaplo, jak mělo.
(Administrátor)
:) Děkujeme za Vaše zhodnocení vyřízení objednávky. Jsme rádi, že jste byl pane Miroslave s dodáním křesla spokojený.
Budeme rádi, když se na nás kdykoliv v budoucnu zase s důvěrou obrátíte. Děkujeme.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
dodání zboží do dvou dnů
(Administrátor)
:) Také děkujeme za Váš čas, paní Hano, který jste věnovala odeslání recenze na doručené náhradní díly k lamelovým roštům.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
Výborné
(Administrátor)
Mockrát děkujeme paní Zdeňko za Vámi zaslané zhodnocení naší práce a dodávky truhlice z borovice. Věříme, že jste se zbožím spokojená a že truhlice dobře slouží :) Budeme se těšit na Váš případný další nákup.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Děkujeme i Vám, paní Jitko, že jste reagovala na zaslané hodnocení nákupu čalouněné postele, kterou jste si u nás objednala. Vážíme si zpětné vazby k naší práci a děkujeme za něho. Přejeme, ať postel slouží k maximální spokojenosti a budeme velmi rádi, když se na nás zase někdy v budoucnu obrátíte .)
Za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Dobrý večer, paní Magdaléno,
ač opožděně, tak i Vám bychom velmi rádi poděkovali za Vaše okomentování a zhodnocení nákupu peřináče, který jste si u nás objednala. Jsme rádi, že jste byla spokojená a že Vám i návod výrobce byl ku prospěchu :).
Přejeme, ať peřináč dobře slouží.
Hezký zbytek víkendu přejeme.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína