Hodnocení obchodu
pochvala obchodu
Vše v poho.
Skvělá a rychlá reakce obchodu.
Spolehlivý obchod.
Objednáne zboží bylo bylo dodáno velmi rychle.
Velice mě zklamal materiál!!!
(Administrátor)
Dobrý den, paní Pavlo,
mrzí nás, že se Vám přehoz na postel LAKE nelíbí, ale upřímně, jste první, která vůbec zasílá negativní hodnocení na jeho provedení, protože přehoz patří mezi nejprodávanější přehozy. Přehoz jsme měli vystavený i na jedné z čalouněných postelí, které máme u nás na prodejně a s jeho zpracováním, prošitím, oboustranností, atd. jsme nejen my byli velmi spokojeni. Bohužel, není možné se zavděčit každému, ale i výrobce sám má tento přehoz v nabídce již řadu let a prodává se stále velmi dobře a bez jakýchkoliv negativních zpětných vazeb.
Pokud se Vám přehoz nelíbí, máte právo na to jej do 14ti dní vrátit.
Děkujeme.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
super
(Administrátor)
:) děkujeme za Vašeho hodnocení, pane Libore. Jsme velmi rádi, že jste byl s nákupem náhradních dílů k lamelovým roštům spokojený. Budeme se těšit na Váš další nákup u nás, pokud budete mít o některý z námi nabízených produktů zájem.
Přejeme Vám hezký a pohodový víkend.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
(Administrátor)
Dobrý den, pane Jane,
omlouváme se, ale neposlal jste nám ani fotografii a ani nám nezavolal, že byl s dodaným zbožím jakýkoliv problém. Použitá pouzdra u nás na prodejně nemáme a nikdy mít nebudeme. Všechno zboží je nové a tak, jak jsme jej převzali z výroby, tak jej také expedujeme. Neříkáme, že by se nemohlo stát, že v dávce např. 500 ks se nemůže vyskytnout pouzdro s vadou, ale ty se vždy snažíme při balení zakázek vyselektovat a ještě se nám nestalo, abychom "nevhodný" díl odeslali na adresu zákazník. Jakékoliv nevyhovující díly automaticky vyhazujeme.
Mohli bychom Vás požádat o zaslání fotografie zmiňovaného poškozeného/použitého dílu? Děkujeme.
Každopádně Vám rádi daný kus nahradíme.
Hezký víkend přejeme.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína Č.
(Administrátor)
Dobrý den, pane Marku,
mockrát děkujeme, že jste si našel čas a poslal nám své hodnocení spokojenosti zákazníka. Velmi si vážíme jakékoliv zpětné vazby nejen na naše služby, ale i na dodané zboží. Budeme velmi rádi, když se na nás a to nejen s nákupem náhradních dílů na lamelové rošty, zase kdykoliv v budoucnu obrátíte :)
S pozdravem a přáním hezkého víkendu
Pavlína
Objednávka 30.3 a do dneška nic nepřišlo.. Dlouhá čekací doba..
(Administrátor)
Dobrý den, paní Evo,
omlouvám se, je to moje chyba, nedopatřením jsem asi v posledním kroku objednání zboží nezatrhla souhlas s obch.podmínkami a objednávka tak k výrobci nedorazila :/ Bohužel jsem si nepohlídala potvrzení objednávky, takže Vaše objednávka a další 3 nebyly vykryty do 2-3 dní od objednání jako standardně .-/ Mrzí nás to a za svou chybu se ještě jednou omlouvám.
Věříme, že i tak budete s dodanými chňapkami do kuchyně spokojená.
Hezký den přejeme.
S pozdravem
Pavlína
Neskutečná rychlost dodání zboží, které muselo být i malinko zákaznicky upravené na míru. Velká spokojenost
(Administrátor)
Dobrý den, paní Martino,
omlouváme se, ale tím, že od dodavatele zboží neodebíráme jako jediní a výrobce nemá nekonečné sklady, tak po vyřízení všech objednávek před námi zaslanou objednávkou již ubrus s Velikonočním motivem doprodal. Toto nejsme schopni ovlivnit a neznám způsob, jak tomuto předcházet. O všechno zboží s jarními motivy je zájem již více jak 2 měsíce, takže objednání zboží týden před Velikonoci již nemusí znamenat, že budou všechny položky skladem ve velkých objemech. U zboží jsme měli uvedeno "dodání do 1 týdne" a né skladem, což bychom Vaše rozhořčení chápali. Omluvili jsme se Vám za nedostupnost zboží, kolegyně Vám nabídli, že Vám pošleme varianty ubrusů, které skladem jsou, takže jejich dodání do Velikonoc bude možné, ale to jste odmítla a objednávku stornovala. Nevíme co více jsme pro Vás mohli udělat.
Přejeme hezké Velikonoční svátky.
S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
Pavlína
-tento obchod mohu jen doporučit