Hodnocení obchodu
JZ
Jana Zajícová
RN
Roman Nykrmajer
Kvalitní židle. Velmi dobrá komunikace s obchodem. Termín dodání dle dohody. Tento obchod doporučuji.
VB
Věra Borová
Maximální spokojenost, doporučuji
MK
Miroslava Kynclova
M
Michal
odebírám už po několíkátě vždy výborná komunikace doporučuji
JL
Jiří Létal
Velmi - dodáno do 30 dnů dle domluvy, flexibilní jednání.
KS
Kamila Sentenská
Jsem spokojená, ochota a rychlost 👌
BG
Božena Gliganičová
termín, spolehlivost, ochota, dvalita vše nej
JB
Josef Březina
Objedané zboží a dodání nemá chybu.
HK
helena králová
rychlé a spolehlivé jednání
JM
Jana Mrázová
IK
Iveta Kolářová
VD
Václav Drnovský
Spokojen
PS
Pavel Svoboda
RK
Rastislav Kohut
PG
Petr Gál
HM
Hana Mikaušová
Spokojenost!
RL
Roman Lévai
Výborný
JF
Julius Flesár
Rozbalili sme zatiaľ len skriňu ale sme spokojný zkvalitou tovaru ale hlavne z pracovnikmi z ktorymi cely kontrakt prebehol vysoká úroveň profesionalita čo už dneska za nedostatku pracovnych sil sa ťažko najde slušne jednania dakujem a každému odporúčam
JP
Jaroslava Pavlíčková
Doručení kompletní objednávky až na 3 pokus, a to po dvou urgencích!
Arogantní přístup obchodníka poté, co vyšlo najevo, že byla chybně zadána objednávka výroby.
Nezvedání telefonu, zapírání se atd.
Prodávají kvalitní zboží, bohužel obchodní management zamrzl svým chováním někde v minulém století.
Velmi špatná zkušenost!!!
PČ
Pavlína Černá
(Administrátor)
Paní Pavlíčková, upřímně napíši svou reakci tak, jak ji cítím. Vaše reakce na nákup u nás na prodejně je neskutečná, to, co si tu lživě dovolujete uvádět nemá hranice a to jako Vaše vystupování a řvaní po telefonu, kdy jste nás opakovaně obviňovala za to, že my jsme Vám dodali přesně to, co jste si objednala a je to naše vina?! Jste dospělá osoba, která věříme, že nejen vnímá, ale i umí číst a viditelně i psát. Zboží jsme Vám dovezli v den, který jste si sama určila a chtěla bych vidět jedinou firmu, která bude takto vycházet zákazníkovi vstříc, aby měla vše dodáno v den, kdy teprve dostane klíče od svého nového bytu. To, že kolega opomněl naložit k celé zakázce jednu jedinou sololitovou desku, to se může stát a ač se nám to nestalo celý rok, tak bohužel ve Vašem případě ano, ale hned jsme Vám druhý den, což byla sobota 14.12. psali, že Vám můžeme desku dodat a ať se ozvete. Volala jste až následující týden s tím, že jste ztratila telefon, atd. a sdělila nám, že je jedna ze 2 postelí dodána se špatným čelem. Chtěla jsem po Vás zaslat fotografie, protože objednávka byla zadána do výroby přesně tak, jak jste si ji nadiktovala, písemně potvrdila a my můžeme dle Vás za to, že nevíme, jak dlouhá zeď je ve Vašem novém bytě a že si ty dvě postele budete dávat k sobě obráceně, než jste si objednala. Osobně jsem Vám podobu čel a jejich umístění na prodejně nakreslila, ukázala v katalogu, vysvětlila a Vy jste jejich umístění osobně opravila s tím, že né, chceme to takto a to máme u Vaší objednávky i uloženo. Naší chybou je tedy co, že nevíte, co jste si měla objednat nebo že neznáme, což nás nemusí vůbec zajímat, jak vypadá Váš nový byt, od kterého nemáte ani klíče a která jste si jistě dle nějakých dispozic/výkresů, atd. pořizovala, takže jste si rozměry zdí mohla sama zkontrolovat? Vaše řvaní, nahrávání si 2 telefonů (ze 3 celkových telefonátů k nám) na téma „kde je sololitová deska“, kterou jste si odmítla při telefonátů se mnou převzít? A pak nám diktujete, kde jako řidič je a „jestli tady nebude do 5 min., tak…!!!“. Paní Pavlíčková, takhle se bavte s někým, kdo Vám toto dovolí, my jsme se vždy ke všem chovali slušně a tak, co znamená vztah „firma x klient“ a naše dobré jméno a to poslední, co potřebujeme, abychom lidem dodávali něco, co si neobjednali. Předtím, než jste na mě začala řvát a stále direktivně zvyšovat hlas, tak jsme Vám chtěla Vaší chybu při navolení si čel zajistit výměnou čel u výrobce a požádat ho, zda by byl tak laskav, ale pokud si má někdo vyslechnout a i moje kolegyně to, co jste schopna ze svých úst vypustit, tak nevidím sebemenší důvod, abychom opravila něčí chybu. Dodali jsme Vám přesně to, co jste si objednala – jednu postel s dlouhým čelem na délku postele a druhou se 2ma čely, které mají u dané postele tvořit pravý roh, který také tak tvoří. A děkuji za Váš osobní, Vámi nahraný vzkaz, že nejsme kompetentní dělat obchodní zástupce – firma NábytekProNás s.r.o. mi patří, řeším během rohu velmi složité projekty, které vždy splňují to, co se se zákazníkem domluví a mimo jiné mám 2 inženýrské tituly ze strojní fakulty na VUT v Brně, takže mi věřte, že 2 banální čáry v nákresu postele tvaru obdélníku zvládnu i bez těchto škol.
Trochu sebereflexe by neuškodilo a pokud jste v objednávce, kterou jste potvrdila, něčemu nerozuměla, tak jste mohla zvednout telefon a nebo odepsat a zeptat se. Ať si každý udělá svůj názor na to, co uvádíte sám, ale Vy jste dospělá, Vy jste si sama určila co chcete dodat, vyšli jsme Vám vstříc s tím, že jsme Vám nabídli i kvůli nízké ceně postele, které ještě nejsou v ofic. nabídce, abyste ušetřila co nejvíce a ještě nás tu takto očerňujete. Nemám k tomu více, co bych chtěla dodat. Každopádně Vám přejeme, aby se k Vám Vaši zákazníci nechovali stejně tak, jako jste vystupovala při všech jednáních. S pozdravem Pavlína Černá