Hodnocení obchodu

4,9 909 hodnocení
5
867x
4
17x
3
4x
2
3x
1
18x
Nevyplňujte toto pole:
JZ Avatar autora Jana Zajícová | 27.12.2024
RN Avatar autora Roman Nykrmajer | 27.12.2024
Kvalitní židle. Velmi dobrá komunikace s obchodem. Termín dodání dle dohody. Tento obchod doporučuji.
VB Avatar autora Věra Borová | 26.12.2024
Maximální spokojenost, doporučuji
MK Avatar autora Miroslava Kynclova | 26.12.2024
M Avatar autora Michal | 26.12.2024
odebírám už po několíkátě vždy výborná komunikace doporučuji
JL Avatar autora Jiří Létal | 26.12.2024
Velmi - dodáno do 30 dnů dle domluvy, flexibilní jednání.
KS Avatar autora Kamila Sentenská | 26.12.2024
Jsem spokojená, ochota a rychlost 👌
BG Avatar autora Božena Gliganičová | 26.12.2024
termín, spolehlivost, ochota, dvalita vše nej
JB Avatar autora Josef Březina | 26.12.2024
Objedané zboží a dodání nemá chybu.
HK Avatar autora helena králová | 25.12.2024
rychlé a spolehlivé jednání
JM Avatar autora Jana Mrázová | 25.12.2024
IK Avatar autora Iveta Kolářová | 24.12.2024
VD Avatar autora Václav Drnovský | 23.12.2024
Spokojen
PS Avatar autora Pavel Svoboda | 21.12.2024
RK Avatar autora Rastislav Kohut | 20.12.2024
PG Avatar autora Petr Gál | 20.12.2024
HM Avatar autora Hana Mikaušová | 20.12.2024
Spokojenost!
RL Avatar autora Roman Lévai | 20.12.2024
Výborný
JF Avatar autora Julius Flesár | 20.12.2024
Rozbalili sme zatiaľ len skriňu ale sme spokojný zkvalitou tovaru ale hlavne z pracovnikmi z ktorymi cely kontrakt prebehol vysoká úroveň profesionalita čo už dneska za nedostatku pracovnych sil sa ťažko najde slušne jednania dakujem a každému odporúčam
JP Avatar autora Jaroslava Pavlíčková | 19.12.2024
Doručení kompletní objednávky až na 3 pokus, a to po dvou urgencích! Arogantní přístup obchodníka poté, co vyšlo najevo, že byla chybně zadána objednávka výroby. Nezvedání telefonu, zapírání se atd. Prodávají kvalitní zboží, bohužel obchodní management zamrzl svým chováním někde v minulém století. Velmi špatná zkušenost!!!
Avatar autora Pavlína Černá (Administrátor) 11.1.2025
Paní Pavlíčková, upřímně napíši svou reakci tak, jak ji cítím. Vaše reakce na nákup u nás na prodejně je neskutečná, to, co si tu lživě dovolujete uvádět nemá hranice a to jako Vaše vystupování a řvaní po telefonu, kdy jste nás opakovaně obviňovala za to, že my jsme Vám dodali přesně to, co jste si objednala a je to naše vina?! Jste dospělá osoba, která věříme, že nejen vnímá, ale i umí číst a viditelně i psát. Zboží jsme Vám dovezli v den, který jste si sama určila a chtěla bych vidět jedinou firmu, která bude takto vycházet zákazníkovi vstříc, aby měla vše dodáno v den, kdy teprve dostane klíče od svého nového bytu. To, že kolega opomněl naložit k celé zakázce jednu jedinou sololitovou desku, to se může stát a ač se nám to nestalo celý rok, tak bohužel ve Vašem případě ano, ale hned jsme Vám druhý den, což byla sobota 14.12. psali, že Vám můžeme desku dodat a ať se ozvete. Volala jste až následující týden s tím, že jste ztratila telefon, atd. a sdělila nám, že je jedna ze 2 postelí dodána se špatným čelem. Chtěla jsem po Vás zaslat fotografie, protože objednávka byla zadána do výroby přesně tak, jak jste si ji nadiktovala, písemně potvrdila a my můžeme dle Vás za to, že nevíme, jak dlouhá zeď je ve Vašem novém bytě a že si ty dvě postele budete dávat k sobě obráceně, než jste si objednala. Osobně jsem Vám podobu čel a jejich umístění na prodejně nakreslila, ukázala v katalogu, vysvětlila a Vy jste jejich umístění osobně opravila s tím, že né, chceme to takto a to máme u Vaší objednávky i uloženo. Naší chybou je tedy co, že nevíte, co jste si měla objednat nebo že neznáme, což nás nemusí vůbec zajímat, jak vypadá Váš nový byt, od kterého nemáte ani klíče a která jste si jistě dle nějakých dispozic/výkresů, atd. pořizovala, takže jste si rozměry zdí mohla sama zkontrolovat? Vaše řvaní, nahrávání si 2 telefonů (ze 3 celkových telefonátů k nám) na téma „kde je sololitová deska“, kterou jste si odmítla při telefonátů se mnou převzít? A pak nám diktujete, kde jako řidič je a „jestli tady nebude do 5 min., tak…!!!“. Paní Pavlíčková, takhle se bavte s někým, kdo Vám toto dovolí, my jsme se vždy ke všem chovali slušně a tak, co znamená vztah „firma x klient“ a naše dobré jméno a to poslední, co potřebujeme, abychom lidem dodávali něco, co si neobjednali. Předtím, než jste na mě začala řvát a stále direktivně zvyšovat hlas, tak jsme Vám chtěla Vaší chybu při navolení si čel zajistit výměnou čel u výrobce a požádat ho, zda by byl tak laskav, ale pokud si má někdo vyslechnout a i moje kolegyně to, co jste schopna ze svých úst vypustit, tak nevidím sebemenší důvod, abychom opravila něčí chybu. Dodali jsme Vám přesně to, co jste si objednala – jednu postel s dlouhým čelem na délku postele a druhou se 2ma čely, které mají u dané postele tvořit pravý roh, který také tak tvoří. A děkuji za Váš osobní, Vámi nahraný vzkaz, že nejsme kompetentní dělat obchodní zástupce – firma NábytekProNás s.r.o. mi patří, řeším během rohu velmi složité projekty, které vždy splňují to, co se se zákazníkem domluví a mimo jiné mám 2 inženýrské tituly ze strojní fakulty na VUT v Brně, takže mi věřte, že 2 banální čáry v nákresu postele tvaru obdélníku zvládnu i bez těchto škol. Trochu sebereflexe by neuškodilo a pokud jste v objednávce, kterou jste potvrdila, něčemu nerozuměla, tak jste mohla zvednout telefon a nebo odepsat a zeptat se. Ať si každý udělá svůj názor na to, co uvádíte sám, ale Vy jste dospělá, Vy jste si sama určila co chcete dodat, vyšli jsme Vám vstříc s tím, že jsme Vám nabídli i kvůli nízké ceně postele, které ještě nejsou v ofic. nabídce, abyste ušetřila co nejvíce a ještě nás tu takto očerňujete. Nemám k tomu více, co bych chtěla dodat. Každopádně Vám přejeme, aby se k Vám Vaši zákazníci nechovali stejně tak, jako jste vystupovala při všech jednáních. S pozdravem Pavlína Černá
×

Splátková kalkulačka ESSOX